18 July 2012

Bagaimana Tingkatkan Keyakinan Anda Dengan Wanita



Bagaimana Tingkatkan Keyakinan anda dengan Wanita





FAKTA: Semua wanita suka seorang lelaki dengan penuh keyakinan.

Ini bukan hanya sifat manusia - hampir setiap spesies yang mengambil bahagian dalam apapun upacara mengawan, memerlukan pasangan lelaki/jantan untuk berkeyakinan.
Pertimbangkan yang berikut: Kita fikir singa dan sifat ganas mereka, rambut dan mengaum ganas; kita lihat burung merak lelaki dengan bulu cantik mereka meletup di belakang mereka; atau katak gergasi dengan keberanian mereka pada waktu malam - semua memancarkan keyakinan. Singa jantan dengan ngauman yang menakutkan itu dan merak dengan bulu yang paling indah  semua seolah-olah untuk memikat pasangannya, betul? Ambil pengajaran.
Jelasnya, setiap lelaki, untuk berjaya 'mengawan', perlu mempamerkan keyakinan kepada wanita.
Sudah tentu, sebagai manusia, kita tidak tumbuh tanduk atau tanduk gergasi, kita tidak mempunyai bulu yang terang yang besar, tidak pula kita mempunyai panggilan mengawan, tapi kita tentu mempunyai perkara-perkara lain yang memaparkan keyakinan dan kita perlu menggunakan mereka atau mengeksploitasi mereka bagi kita untuk melakukan hubungan - dan banyak!
Jadi, bagaimana anda meningkatkan keyakinan anda dengan wanita? Bagaimana anda membuat mereka 'basah' dengan kegembiraan apabila mereka mendengar suara anda?
Walaupun ini tidak merupakan satu artikel yang bertujuan untuk menyelesaikan isu-isu yang tidak selamat pada zaman kanak-kanak anda, terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan yang akan meningkatkan keyakinan anda hari ini - yang boleh membawa kepada peluang berjaya untuk melibatkan diri dan diharapkan melakukan hubungan dengan wanita anda pilih!
Pertama, memahami apa yang wanita mahu: keselamatan dan kestabilan. Jika anda mempunyai kedua-dua sifat-sifat yang serupa dalam kehidupan peribadi anda, maka anda baru sahaja berada di top 20% lelaki yang mencari pasangan. Jika anda tidak pasti siapa anda, dan apakah kualiti yang anda ada, maka bagaimana anda akan memaparkan mana-mana keyakinan sebenar untuk menghampiri wanita?
Isu-isu keselamatan dan keyakinan memerlukan perhatian yang berterusan dan ketaatan untuk mengekalkannya - ia biasanya memerlukan beberapa usaha. Selain itu, terdapat cara lain untuk membuat anda berasa bagus tentang diri anda yang akan membantu menjemput lebih keyakinan ke dalam diri anda:
Bersihkan diri anda. Potong rambut anda dengan kemas, bercukur dan mandi. Anda merasa baik, segar, dan bersedia untuk menakluk dunia. Seorang lelaki yang baik boleh berkata banyak kepada wanita yang anda jumpai. Ini bermakna anda menghargai diri anda.
Ketahui apa kemahiran anda. Dunia memerlukan kita untuk menjadi generalis dan baik pada semua. Ambil perkara-perkara yang menarik minat anda dan ghairah tentang perkara-perkara itu. Jika anda melabur dalam perkara-perkara yang anda suka, anda akan memaparkan keghairahan untuk mereka - dan wanita suka keghairahan. Jika anda mempunyai keghairahan tentang mana-mana perkara, anda menjadi seorang pemimpin dalam bidang anda. Dan itulah apa yang membawa kita kepada nombor tiga.
Menjadi ghairah. Cari perkara yang membuat anda bangun di pagi hari! Melabur ke dalamnya tiap-tiap hari! Semangat anda tentang subjek anda akan menjadi magnet automatik untuk wanita. Wanita suka seorang lelaki dengan semangat. Mengapa? Ini bermakna anda percaya dalam sesuatu. Anda telah mengabdikan diri kepada sesuatu yang berbaloi. Wanita benar-benar suka kepada komitmen dan kepimpinan.
Kebijaksanaan: Memahami bahawa apa yang memisahkan anda dari Brad Pitts tidak banyak. Adakah anda tahu bahawa manusia dan cimpanzi adalah kira-kira 99.9% yang sama? Ya, tetapi ia adalah 0,01%  itu yang penting, betul? Sekarang, apakah itu bermakna perbezaan antara anda dan Brad Pitt? Tak begitu banyak! Malah, anda mungkin mempunyai lebih banyak hal yang sama daripada yang anda sedar.
Menjadi unik. Ramai orang mahu jadi unik. Ramai orang tidak mahu tersisih di khalayak ramai. Tetapi itu anda tidak mahu jadi begitu. Berani menjadi yang berbeza. Mengalu-alukan kepelbagaian dalam hidup anda - suasana baru, kawan baru, cara berfikir dan melakukan perkara-perkara baru. Jika hidup yang telah anda lalui tidak berjaya untuk anda, tidakkah anda rasa sudah tiba masanya untuk menggoyangnya sedikit?
Keyakinan anda datang dari dalam. Keyakinan anda tidak ditentukan oleh apa yang orang fikir tentang anda atau sama ada orang menerima anda atau tidak. Selepas semua, bukan semua orang akan menyukai anda. Tetapi sekali lagi, adakah anda suka setiap orang yang anda jumpa? Mungkin tidak. Jadi, lupakannya. Anda seorang yang hebat dan anda tidak perlu seseorang yang tidak pernah bertemu atau mengetahui apa-apa tentang anda, menentukan sama ada atau tidak, anda berhak mendapat perhatian mereka.
Ikut prinsip-prinsip ini, bersama-sama dengan memahami apa yang wanita mahu - keselamatan, kestabilan dan anda boleh bekerja untuk meningkatkan keyakinan anda setiap hari! Tidak lama lagi, wanita akan tertarik dengan kemagnetan bahawa anda tidak akan tahu apa yang perlu dilakukan dengan semua peluang baru anda!

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

Post a Comment

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

PAWANG MODEN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha