18 January 2012

Doa Pengasih


Lama juga PM tak update ni. Ada kesibukan yang melanda jadi mana yang utama kenalah didulukan. Apa nak diceritakan untuk kali ini ye? Ini ada kisah baru...



Bayangkan bila seseorang yang anda minati tiba-tiba jatuh cinta & begitu mengambil berat tentang diri anda serta mengajak kahwin segera?. Tentu anda melompat keriangan bukan?



Bayangkan bila anda sampai di tempat kerja semua orang melayani anda dengan manis, malah bos menghulurkan senyuman pada anda. Kawan kawan pula asyik nak berbual & memberikan perhatian pada anda. Wah, seronoknya perasaan ini.
Bayangkan juga anda mempunyai keluarga yang bahagia. Suami isteri saling mencintai, malah mempunyai anak soleh yang mendengar kata. Pendek kata setiap saat yang anda lalui begitu mendamaikan hati & perasaan. 
Namun semua impian di atas bukanlah senang untuk dicapai..Kenapa begitu, adakah anda tidak mengikut panduan yang betul?



Justeru, apa tindakan yang telah anda lakukan?
# Slow talk dengan pasangan ---> tapi pasangan keras kepala dan degil
# Iklankan diri di agensi mencari jodoh ---> juga masih tiada orang yang hubungi anda
# Hantar anak degil pergi kem motivasi ---> kesannya sementara saja

Penyelesaiannya tidak semudah yang disangkakan..
Jadi apakah penyelesaian yang sebenarnya untuk anda
Ini dia...


Apakah ia doa pengasih ni?

Ringkasnya, doa pengasih adalah merupakan kumpulan doa atau ayat yang boleh digunakan oleh orang Islam untuk menjadikan seseorang menyayangi dan mencintai anda.
Anda mungkin bertanya sama ada doa ini mengandungi elemen yang bertentangan dengan syara'. PM ingin tegaskan bahawa ayat & himpunan doa yang ingin PM kongsikan ini kebanyakannya bersumberkan ayat ayat suci al Quran, selawat ke atas nabi, & beberapa doa yang diamalkan oleh para guru agama.

Jadi jika anda berminat untuk mendapatkan himpunan doa-doa ini maka anda klik DOA PENGASIH sekarang. Kalau PM nak tulis kat sini panjang sangat. Jangan gunakan cara-cara yang tidak diredhai untuk mendapat kasih insan. Kasih ALLAH yang punya, jadi dengan berdoa ni kita memohon padaNYA supaya DIA memberikan sedikit lagi kasihNYA supaya insan mengasihi kita.
Jadi jangan tangguh-tangguh lagi klik je DOA PENGASIH sekarang....


Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

Post a Comment

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

PAWANG MODEN Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha